Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
ΑΘΗΝΑ, ΑΤΤΙΚΗ, Greece
ANYONE TO JOIN THE CLUB OF THE MISSING ONES INTO THE EVER LASTING HOPES ?

Τετάρτη 16 Ιουνίου 2010

ΑΣ ΠΟΥΜΕ


Λάμνοντας μονόπλευρα μονόκοπες λέμβους ,
περιστρεφόμαστε ( πέριξ του εαυτού μας δηλαδή )
ιδιαιτέρως περιαυτολογώντας δυστυχώς ,
και αυτοονομαζόμενοι κορωνίδα της δημιουργίας
παράγουμε , ασύδωτα , λάθη και παραλήψεις ।
Καί πώς και πότε αποδεικνύονται τα λάθη αυτά !
Να ερωτήσουμε τού δικαστές του Σωκράτη ή και τον ίδιο , ας πούμε ।
Να ακούσουμε τον Πάπα να ζητάει συγνώμη γιά τις σταυροφορίες , ας πούμε !
Να διαβάσουμε τι συνέβει διαχρονικά στο νησί Δήλος !
Να θυμηθούμε ποιά μέρα και από πού άρχισε η Ελληνικη επανάσταση του 1821 !
Να διερωτηθούμε γιατί βραβεύτηκαν με Νόμπελ ο Μπεκερέλ και οι Κιουρί , ας πούμε !
Να ερευνήσουμε τι συνέβη με τον ερευνητή , επιστήμονα Βίλχελμ Ράϊχ , ας πούμε !

5 σχόλια:

  1. Ας πούμε λοιπόν τι συνέβη στην Δήλο. Ποιός έκανε τίς μεγαλύτερες καταστροφες, Ο λοιμός ( 427- 426 Π.Χ ), οι Αθηναίοι ( 422 Π.Χ ) ή Ο Μιθριδάτης και Ο Αθηνόδωρος( 88Π.Χ εως 69 Π.Χ ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά με την υπόθεση του Βίλχελμ Ράϊχ , όποιος ασχοληθεί θα αυτοεκπαιδευτεί σε πρωτότυπα , αν και 80 ετων , θέματα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η ιστορική σημασία των επιστιμονικών ερευνών του ζεύγους Κιουρί , καθορίζεται από τον θάνατο της Μαρίας Κιουρί ( Μαρίας Σκουοντόβσκα ) από την ραδιενεργό ακτινοβολία , πού τιμήθηκε τότε με το Βραβείο Νόμπελ , αλλά εκ του αποτελέσματος και σε συνδυασμό με τις έρευνες του Βίλχελμ Ράϊχ περί ORGON KAI ORANUR KAI NOR ,θα είχε τιμηθεί δικαίως αν η γνώση ότι αυτή η ακτινοβολία σκοτώνει οδηγούσε παγκοσμίως στην ΜΗ ΕΞΟΡΥΞΗ ΚΑΙ ΚΑΥΣΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ επι τόσα 100 χρόνια δηλαδή των θανατηφόρων υλικών .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο Αρχηγός του Κράτους ¨Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Στεφανόπουλος , εν ενεργεία ών , εδήλωσε ότι οφείλει να αποκατασταθει η ιστορική αλήθεια για το πραγματικό χρονικό και τοπικό σημείο της έναρξης της Ελληνικής Επανάστσης του 1821

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο κάθε ένας μας θα διερωτάται, θα θυμάται ,θα ρωτάει , θα αυτοεππαιδεύεται με απότερο σκοπό να αισθάνεται λιγότερο , ίσως , την αδυναμία του λόγω άγνοιας , να τολμάει να υποστηρίζει κάποια αποψη και ενδεχομένως μιά δική του άποψη γιά να συνειδητοποιεί την αδυναμία του λόγω ελάχιστης γνώσης ,περίπου δηλαδή να ψελίζει : εν οίδα ότι ουδέν οίδα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή